Takaisin edelliselle sivulle

Fimea aloittaa sähköisten myyntilupahakemusten (ml. variaatiot ja uudistaminen) vastaanottamisen ilman paperikopiota 1.4.2011

Fimea aloittaa sähköisten myyntilupahakemusten (ml. variaatiot ja uudistaminen) vastaanottamisen ilman paperikopiota 1.4.2011

28.3.2011

Fimea aloittaa sähköisten myyntilupahakemusten vastaanottamisen ilman paperikopiota 1.4.2011

Fimea aloittaa sähköisten myyntilupahakemusten ml. variaatiot ja uudistamiset vastaanottamisen ilman paperikopiota 1.4.2011. Tämän jälkeen meille ei enää tarvitse lähettää paperilla muuta kuin saatekirje, allekirjoitettu hakemuslomake tai sen kopio, eCTD/NeeS-hakemusten mahdollinen validointiraportti, maksukuitti sekä ilmoitus siirtymisestä sähköiseen asiointiin. Viimeksi mainittu tulee tehdä erikseen kullekin myyntiluvalle, kun ensimmäinen sitä koskeva sähköinen hakemus toimitetaan. Sähköinen asiointi koskee sekä ihmis- että eläinlääkkeitä, ja siihen pätevät aikaisemmin näillä web-sivuilla annetut ohjeet. Rinnakkaistuontivalmisteista, muista kuin eCTD-, NeeS- tai VNees-muotoisista hakemuksista sekä ASMF-asiakirjoista tulee edelleen toimittaa myös täydellinen paperikopio.

Lisätietoja varten meihin voi olla yhteydessä osoitteella esubmission-info@fimea.fi.

Lue lisää:

Sähköiset myyntilupahakemukset

Jaa tämä sivu